Nobody
Nobody

Nobody

اینستاگرام

واقعا اینستاگرام وقت تلف کن ترین و حجم اینترنت مصرف کن ترین اپلیکیشن دنیاست! مخصوصا اگه وارد بخش اکسپلور بشی!!! حتی اخیرا تو یه نظر سنجی تو بریتانیا به عنوان مخرب ترین نرم افزار شناخته شده و به نظرم خیلی هم بیراه نیست.

امروز نشستم حساب کردم تو یک هفته اخیر یعنی از جمعه قبل تا به امروز دقیقا ۱۲ ساعت زمان من تو اینستاگرام سپری شده! چرا واقعا؟ چه دستاوردی داشته؟ چه کار مفیدی می تونستم تو اون زمان انجام بدم که انجام ندادم؟! چه چیزایی می تونستم یاد بگیرم که نگرفتم؟! تازه این مقدار زمان واسه یک هفته و فقط اپ روی گوشی هوشمنده نسخه وب و PC که دیگه بماند!!!!! اما تصمیم گرفتم به این روند خاتمه بدم اینجوری نمی تونه ادامه داشته باشه دقیقه به دقیقه آدم با ارزشه و میتونه تاثیر گذار باشه پس چرا اینجوری حرومش کنم و ته تهش حس خوبی نداشته باشم؟! از همین امروز شروع میکنم به تغییر روند تا ببینیم چی میشه.

نظرات 2 + ارسال نظر
لیمو شنبه 22 مرداد 1401 ساعت 11:22 https://lemonn.blogsky.com/

بهترین کار. من همون رو هم برای اینستا فعال نکردم فقط دونه دونه هرکی محتواش رو دوست ندارم اما بنا بر جبر زمانه (بخون ارتباط دوستی یا فامیلی و رودربایستی) دنبالش میکنم رو میوت میکنم. این میشه که کسانی که باقی موندن رو دوست دارم اگر وقت داشتم چک کنم. همین

این اینستا از ۱۰۰تا مخدر هم اعتیاد آور تره تا وقتی جایگزین جذاب تر ازش پیدا نشه سخته بشه کامل ترکش کرد مخصوصا اون اکسپلور لعنتیش/: ولی من کمش کردم خدا روو شکر

لیمو شنبه 15 مرداد 1401 ساعت 08:53 https://lemonn.blogsky.com/

موافقم.
من هم خیلی کمترش کردم اما بخاطر پیامهام زیاد چک میکنم متاسفانه. من کلا نوتیفیکیشنم بجز پیامک برای همه اپلیکیشن ها بسته است. یه زمانی اگر نمیخواستم کسی پیدام نمیکرد از بس هیچ جا رو چک نمیکردم.

خب من اینستا اومدم ناتیف پست و استوری و فلان یه چند نفری که مهمن رو فقط فعال کردم درجا برم لایکشون کنم تو واتس اپم یه گروه کاری هست که اونم میوت کردم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.