Nobody
Nobody

Nobody

این روزا اصن حس و حال دم عید و ذوق و شوق قبلش نیست

بالاخره تونستم مصرف قهوه رو کم کنم و به روزی یک بار اونم ۹ صبح منتقل کنم چون متوجه شدم تو اون زمان بیشترین حس خوب و سرحالی رو به من می ده. 

حتما شنیدین تو طالع بینی ها میگن خصوصیات مثلا متولدین فلان ماه چیه و هر ماه با کدوم ماه ناسازگاره و با یکی دیگه خوبه! خب از نظر من همه این چیزا الکی و خرافاته ولی چرا دروغ بگم دو موردش واسه من درست بوده اینکه متولدین مهر با فروردین خیلی خوبن و جورن که در گذشته اتفاق افتاده و بعدی آخریش که میگن متولدین دی با فروردین اصلا سازگار نیستن که اینم درست از آب در اومد.

جلل الخالق مگه میشه؟!

دمای ۳۱ درجه سلسیوس اونم توی قعر زمستون واسه منی که به شدت گرمایی هستم و عاشق سرما یکم زیاده و کلافم می کنه مخصوصا وقتی همراه بادهای گرم جنوبی باشه.

ترک عادتی که در دسترس باشه هر وقت اراده کنی بش برسی تقریبا نزدیک به غیر ممکنه.

یکی از عادات غیر قابل ترکی که دارم اینه وقتی از کالایی یا وسیله ای حالا هر چی باشه از لباس گرفته تا هر چیز دیگه ای خوشم بیاد و فکر و تصمیم خریدش بیاد تو سرم دیگه محاله بتونم بیخیالش شم و تجربه ثابت کرده در نهایت می خرمش.