Nobody
Nobody

Nobody

یه پوشه توی PC دارم که تموم عکسهایی که توی اینهمه سال چه با گوشی های مختلف و دوربین عکاسی گرفتم و ازم گرفته شده رو با تاریخ سال و روز توش ریختم وقتی بشون نگاه می کنم از بعضی هاشون انگار هزار سال گذشته و عمیقا دوس دارم برم به اون زمان خاص!! فک کنم در گذشته قفل شدم و به سمت آینده نمیرم حتی در حال هم نیستم.

به عنوان کسی که هم سیستم عامل سیمبیان رو با گوشی های نوکیا تجربه کردم و هم اندروید رو با گوشی های سامسونگ که یکی از بهترین رابط کاربری های اندرویدی رو داره و الان دارم با iOS کار میکنم با قاطعیت میگم که دیگه به اندروید بر نمی گردم.

دنیای کوچیک من کوچیک تر از همیشه شده و این زندگی آنلاین پوچ و بی هدف بیشتر به این موضوع دامن میزنه ! نمی دونم دیگه چی درسته چی غلط اصن مهم هم نیست….

وقتی کاراکتر متیو پری تو فرندز رو  میبینی و بعد کتابشو میخونی باورت نمیشه این هر دو یک نفرن ! زندگی آدما میتونه همینقدر متناقض باشه غمگین و افسرده با ماسکی از خنده و سرخوشی…

گاهی نگفتن ، نشنیدن ، ننوشتن و نخوندن بهترین کاره واسه حس و  حالی که داری و من الان دقیقا وسط همون زمانم بدون اپسیلونی تفاوت.

کارها و تصمیمات نادرست گذشته روی حال و آینده تاثیر گذاره ولی نمیشه همه چیز رو انداخت گردن گذشته چون بر اساس سطح فکر و تشخیص اون زمان انتخاب شده.