Nobody
Nobody

Nobody

همیشه واسه بدست آوردن چیزای سخت و دور تلاش میکنیم ولی وقتی بش می رسیم دیگه اون حس خوب و لذت رو نداریم شاید اون چالش قبلشِ که جذابش میکنه، به قول مارسل پروست " انسان فقط چیزی رو دوست دارد که کاملا تصاحب نکرده است.

تصمیم گرفتم از امروز از یک انسان استرسی و زود رنج و کلی بدیهای دیگه که مدام به گذشته و نداشته ها ش فکر میکنه و افسوس میخوره به انسان بیخیالی تبدیل بشم که فقط و فقط در حال زندگی می کنه و دیگه مدام دنبال بزرگ نمایی نقایصش نمی گرده و یکم به خودش باور پیدا می کنه و سعی می کنه بهتر شه.

تازه عروس ها و تازه دامادها پناهجوهایی اند که از زندگی مجردی فرار می کنند ، بیشتر آدمها چهره ی غلطی از خودشون نشون می دن و وارد پیوندهای زناشویی مادام العمرِ به لحاظ قانونی الزام آور می شن و دنبال خودشون یه رد دراز از حرف های نیمه راست باقی می گذارند. حاضرند هر کاری بکنند تا یک شبه با یک نفر پیر بشن.


هر چه باداباد / استیو تولتز / پیمان خاکسار / نشر چشمه




خوبی باشگاه رفتن تو صبح جمعه اینه که هم خلوته و دستگاه ها همه خالی و هم چون تایم فشرده نیست با دقت و فرصت حرکات رو انجام میدی.

ما ایرونیا عادت داریم همیشه خواص و سالم بودن خوراکی و نوشیدنی ها رو فدای طعم و مزه اونا کنیم و واضح ترین مثالی هم که می شه در این مورد زد قهوه ست. به جای اینکه بیاییم با مصرف درست و به جاش از کافئین داخلش بهترین استفاده رو ببریم به بهونه طعم تلخش یا مزه دار کردنش انواع و اقسام افزودنی ها اعم از شکر و شیر و خامه و غیره.... رو بش اضافه می کنیم و اونو از یه نوشیدنی مفید به یه نوشیدنی مضر تبدیل می کنیم و کاملا بر عکس اون چیزی که ازش انتظار داشتیم رو بدست میاریم.

البته اشتباه بعدی زمان اشتباه مصرف قهوه ست یعنی مثلا تصور کلی اینه که قهوه باعث رفع خستگی و ریکاوری بعد فعالیت شدید بدنی مثل ورزش میشه در حالی که کاملا بر عکس این قضیه ست و اثر کافئین دقیقا ۳۰ الی ۴۵ دقیقه قبل انجام کار و ورزش و کلا هر نوع فعالیتی اثر بخشی خیلی محسوس و قابل لمسی داره جوری که حتی حس می کنین این توان و قابلیت رو دارین که ۲ برابر همیشه به اون فعالیت ادامه بدین، اما خب طول اثر کافئین خیلی زیاد نیست و ماندگاریش کمه واسه همین اگه برای ورزش تخصصی و حرفه ای مثلا بدنسازی قراره از کافئین استفاده کنید بهتره از مکمل کافئین که در قالب کپسول و قرص در برندها و کیفیتهای مختلف تو بازار موجوده استفاده کنید و بازم تاکید می کنم حتما و حتما قبل تمرین نه بعدش.

پ.ن: انصافا قهوه لذتش به همون طعم دارک و غلیضشه لطفا با شکر و شیرینی و اینجور چیزا خرابش نکنین قهوه حرمت داره 

هیچ چیز و هیچکس ارزش اینو نداره بخاطرش زندگیتو با حسرت و تلخی بگذرونی.

صبح جمعه و منی منتظر نشستم آرایشگر احمقم که وقت منو داره یه احمق دیگه رو اصلاح میکنه به این بهونه که مهندس جان یه پشت مو بزنم سریع تموم میشه.