Nobody
Nobody

Nobody

آخرین راه و روزنه هم بسته شد و دیگه انگار امیدی نیست.

گاهی یه گپ ساده حتی کوتاه  در حد چند دقیقه هم میتونه حال خیلیا رو خوب کنه ولی غرور افراد همیشه مانع میشه.

از همه غم انگیزتر زمانی است ، کسی که دوستش داری هیچ تلاشی برای نگه داشتنت نمی کند.

" قهرمانان و گورها / ارنستو ساباتو "

‏آدم به مرور یاد میگیره، که هر جایی نره و با هر کسی هم صحبت نشه. یاد میگیره که اگه میخواد اصالت خودشو حفظ کنه، نیازه خیلی جاها تنهایی رو ترجیح بده. آدم هرچقد بیشتر آدم میبینه، از معاشرت و ارتباط زده میشه.

زیگموند فروید میگه ما هیچکس رو به طور تصادفی انتخاب نمی کنیم ، بلکه ما فقط با آنهایی ملاقات می کنیم که از قبل در ناخودآگاه ما حضور داشته اند.

هیچ نیمه گمشده ای وجود ندارد! تنها چیزی که وجود دارد ، تکه هایی از زمان است که در آن ها ، ما با کسی حال خوشی داریم ؛ حالا ممکن است سه دقیقه باشد ، دو روز ، پنج سال یا همه عمر...

" آنتوان چخوف / زندگی من و دو داستان دیگر "

مدت زیادی زمان برد تا دریافتم ،

تنها کسی که می تواند کاملم کند ،

خودم هستم ، فقط خودم ؛

خودم نقطه آغاز و پایان هر چیزی بودم.

" سوسا "