Nobody
Nobody

Nobody

به قول استاد #قمیشی این روزا کار و زندگیم شده مرور خاطره...

از وقتی که دوباره رفتم باشگاه حس میکنم خیلی بهتر از قبلشم و واقعا از اینکه به خودم و بدنم اهمیت بدم لذت میبرم حتی دیگه الان خیلی از عادتهای بدت تغذیه ای که داشتم رو دارم کم کم ترک میکنم یجورایی رو تنظیم  ساعت خوابم هم دارم کار میکنم خلاصه اینکه هیچ تغییری آسون بدست نمیاد ولی به نتیجه ای که بدست میاد می ارزه.

دروغ گفتن اگه به طرف مقابلت آسیب نزنه به خودت قطعا آسیب میزنه چون واسه پوشوندن دروغ قبلی مجبوری مدام دروغ جدید بگی!

اینجا به قدری متروکه و خالیه که وقتی توش می نویسم انگار دارم تو دفتر خاطرات روزانه می نویسم واسه اینکه بعدها دوباره مرورشون کنم.

پ.ن: متروک و خالی و تنها درست  مثل خودم...

امروز رفتم نوین چرم یه جا کارتی بگیرم آخرش همراش یه نیم بوتم باش خریدم اومدم بیرون البته انصافا قشنگم بود و نتونستم مقاوت کنم  در واقع این یکی از عادات منه که به قصد خرید نمیرم چارتا چیز میبینم خوشم میاد میخرم میام.

چطور باورت شد که دوست ندارم؟

همیشه از خیس شدن زیر بارون بدم میومد و تو این شهر ماشین نداشته باشی چترم همرات نباشه باختی و قشنگ موش آب کشیده میشی.