Nobody
Nobody

Nobody

کرونا!

دقیقا یک سال پیش در چنین روزی یعنی یازدهم مرداد ماه سال ۱۴۰۰ شمسی علی رغم رعایت سفت و سخت تمامی پروتکلهای بهداشتی اعم از زدن ماسک و ضد عفونی مکرر به کوید ۱۹ واریانت دلتا یا همون هندی که به نظر من وحشی ترین و خطرناک ترین جهش این ویروس تا به امروز بود مبتلا شدم و ۲۱ روز تمام در قرنطینه با عوارض ریز و درشت بیماری تو گرمترین ماه سال سپری کردم. اصلا باید این روز رو به عنوان یکی از بدترین روزهای زندگیم تو تقویم ثبت کنم که هر سال یادآوریش کنم.

نظرات 1 + ارسال نظر
لیمو سه‌شنبه 11 مرداد 1401 ساعت 14:17 https://lemonn.blogsky.com/

دیگه نمیدونم تا کی باید صبر کنیم و بگیم تموم میشه. واقعا خسته شدم از این وضعیت. اعتقاد به ماسک و الکل دارم و این قضیه که هم من مبتلا میشم هم یه فرد بیخیال اذیتم میکنه :(

ببین من خودم یه نمونه از فردی که کلی رعایت کردم و گرفتم یکی دیگه از شروع پاندمی ماسک از صورتش برداشته نمیشد دیروز گرفت پس سخت نگیر فقط جاهای شلوغ و بسته ماسک بزن استرس نگیر چون بدتر میشه شل کن تا سخت نگذره

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.