Nobody
Nobody

Nobody

ما ایرونیا عادت داریم همیشه خواص و سالم بودن خوراکی و نوشیدنی ها رو فدای طعم و مزه اونا کنیم و واضح ترین مثالی هم که می شه در این مورد زد قهوه ست. به جای اینکه بیاییم با مصرف درست و به جاش از کافئین داخلش بهترین استفاده رو ببریم به بهونه طعم تلخش یا مزه دار کردنش انواع و اقسام افزودنی ها اعم از شکر و شیر و خامه و غیره.... رو بش اضافه می کنیم و اونو از یه نوشیدنی مفید به یه نوشیدنی مضر تبدیل می کنیم و کاملا بر عکس اون چیزی که ازش انتظار داشتیم رو بدست میاریم.

البته اشتباه بعدی زمان اشتباه مصرف قهوه ست یعنی مثلا تصور کلی اینه که قهوه باعث رفع خستگی و ریکاوری بعد فعالیت شدید بدنی مثل ورزش میشه در حالی که کاملا بر عکس این قضیه ست و اثر کافئین دقیقا ۳۰ الی ۴۵ دقیقه قبل انجام کار و ورزش و کلا هر نوع فعالیتی اثر بخشی خیلی محسوس و قابل لمسی داره جوری که حتی حس می کنین این توان و قابلیت رو دارین که ۲ برابر همیشه به اون فعالیت ادامه بدین، اما خب طول اثر کافئین خیلی زیاد نیست و ماندگاریش کمه واسه همین اگه برای ورزش تخصصی و حرفه ای مثلا بدنسازی قراره از کافئین استفاده کنید بهتره از مکمل کافئین که در قالب کپسول و قرص در برندها و کیفیتهای مختلف تو بازار موجوده استفاده کنید و بازم تاکید می کنم حتما و حتما قبل تمرین نه بعدش.

پ.ن: انصافا قهوه لذتش به همون طعم دارک و غلیضشه لطفا با شکر و شیرینی و اینجور چیزا خرابش نکنین قهوه حرمت داره 

نظرات 3 + ارسال نظر
رها چهارشنبه 25 خرداد 1401 ساعت 01:56 http://raha-bash.blogsky.com

رها چهارشنبه 25 خرداد 1401 ساعت 00:15 https://raha-bash.blogsky.com

من یه بار تو قهوم شکر ریختم و پشیمون شدم حقیقتا

یه بار عب نداره قهوه می بخشه

رها سه‌شنبه 24 خرداد 1401 ساعت 12:34 http://raha-bash.blogsky.com

اصلا طعم قهوه با شکر خوب نمیشه. همون تلخش خیلی خوشمزه تره. ولی منم دوست دارم کنارش شکلاتی شیرینی ای چیزی بخورم گاهی.
حتی به نظرم تلخی قهوه خیلی خوشمزه تر از تلخی چاییه و خوردنشم راحتتره.

من تا قبل رژیم گاهی اوقات یه تیکه کیکی چیزی کنارش میخوردم الان که دیگه هیچی ولی هیچوقت تاکید میکنم هیچوقت تو قهوم شکر نریختم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.